Siemens EH845BC17E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 63 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EH845BC17E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Kro 02-08-2019

Ruime kookplaat, goed vermogen

Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Goed vermogen, pannen worden snel verhit. Mooie vlakke plaat. De plaat krast niet bij normaal gebruik.

Pluspunten

• vermogen
  • ruimte op de plaat

Minpunten

• soms lastig schoon te maken

Linda Nooteboom 12-11-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Het is een mooi en praktisch apparaat. Vooral makkelijk schoon te houden en er is voldoende ruimte om de pannen kwijt te kunnen. Nadeel is wel dat het voor mij nog zoeken is naar de juiste temperatuur met het koken.

Ludo 01-11-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Een fraaie kookplaat, die prachtig past in onze nieuwe Systemat-keuken.
Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen. heb er wel vertrouwen in, want we hebben meerdere apparaten van Siemens die ons goed bevallen. Dit is onze eerste inductiekookplaat nadat we jaren op een keramische plaat gekookt hebben. Wat werkt dit een stuk sneller! Een paar liter water voor spaghetti is in een mum aan de kook met de boost-functie. Door het formaat van de kookplaat hebben de ( steel)pannen ook lekker veel ruimte. Dat werkt erg fijn.
We hopen er nog lang plezier van te hebben.

Hendricx 28-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Het apparaat hebben we nog niet erg veel gebruikt in verband met een verhuizing, maar tot nu toe zeer tevreden. De vormgeving van het apparaat is top!

Andeweg 22-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Duurzaamheid moeilijk te beoordelen, maar gezien eerdere ervaringen met een keramische kookplaat van Siemens,(na 28 jaar nog steeds functionerend ) zal dat wel goed zijn.

Marcel 14-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Geweldig. heb hem net maar ben er nu al verliefd op. Heb er een poosje naar uitgekeken maar nu is hij er. Alles lekker snel ( had gas) Had ik veel eerder moeten doen.

Jeroen 10-10-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Zeer tevreden over dit apparaat, werkt erg snel i.v.m. Koken op gas. Apparaat is makkelijk schoon te houden.

Adriaan 29-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Mooi en duidelijk apparaat en makkelijk schoon te houden. Nadeel vind ik dat er voor de 4 pitten maar 1 bedieningsknop is. Als je een pan minder hard wil zetten moet je eerst die pit aanklikken en daarna kan je hem zachter zetten. Minder zware bakpannen van middenformaat pakken ook niet goed op de voorste pitten. Hij herkent ze niet. Grotere pannen wel. Voor de rest werkt hij prima.

Danny 27-12-2015

Ja daar heb ik ook last van: Minder zware bakpannen van middenformaat pakken ook niet goed op de voorste pitten. Hij herkent ze niet. Grotere pannen wel. Voor de rest werkt hij prima.

Daryl 28-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Nette inductieplaat met voldoende ruimte, past met de 80cm mooi onder een 90cm afzuigkap. Hij werkt fijn en de rvs stootrand maakt het geheel qua design af.

sw 23-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Makkelijk in de bediening, goed schoon te houden, zuinig in energie verbruik. Ideaal voor koken met meerdere pannen

Henk Bosch 23-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Gaat super snel. Ontzettend makkelijk als je haast hebt. Vooral het schoonmaken is ideaal aan deze kookplaat. Makkelijk te onderhouden. Makkelijke indeling en pannen passen er makkelijk op. Super blij mee.

jov 19-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

We hebben de tip gekregen van kennissen, die hierover uitermate tevreden zijn en vandaar ook dat wij deze hebben besteld. Zij zijn lyrisch

Ikke 08-09-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

prachtig design met hele handige mogelijkheden. apparaat ziet er heel strak uit en is heel handig in gebruik. Goede keus geweest om voor Siemens te gaan!

NB 31-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Erg mooie kookplaat, handig in gebruik. Mooie, luxe uitstraling en makkelijk te bedienen. Tot nu toe een goede keuze!

Chris 28-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Een erg mooie en luxe kookplaat. Erg fijn in gebruik. Niets op aan te merken. Matcht mooi bij de overige Siemens apparatuur in onze nieuwe keuken. Een aanrader.

Danny 19-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Powerboost functie is fijn lekker snel kokend water
en de brede kookplaat is fijn dat je de pannen goed kan neer zetten en dus lekker kan koken

BVM 15-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

mooie vormgegeven kookplaat makkelijk te bedienen en fijn in gebruik en ideaal schoonmaken. warm houd functie is ook erg prettig.

Koeneman 06-08-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Werkt prima, en ziet er strak uit. Bediening is simpel en is qua prijs kwaliteit verder helemaal goed.

Praktische inductieplaat 29-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Inductieplaat heeft een mooie uitstraling, goed formaat en is handig in gebruik en snel, makkelijk schoon te maken.

RiZyHa 15-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

zelfs na een paar dagen sta ik met veel plezier te koken. Met behulp van de gebruiksaanwijzing heb je snel door hoe het werkt en het bevalt prima.
Vooral het schoonmaken is super makkelijk in vergelijking met jarenlang gebruik van een gas kookplaat. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd maar heb er zin in om alle mogelijkheden te ontdekken. Dat gaat zeker lukken.

Co15 08-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Lekker ruim opgezette kookplaat. Voldoende ruimte voor grote pannen. Handig is de kookwekker, deze kan zelfs de kookplaat uitschakelen indien zo ingesteld.

Joh35 05-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

De kookplaat heeft diverse mogelijkheden die eenvoudig te bedienen of in te stellen zijn. Tevens heeft deze een mooie en strakke uitstraling met de rvs rand en siert de keuken. Tevens is de warm houd functie ook een handige optie om te gebruiken.

Connie1986 04-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Zeer makkelijk in gebruik. Veel opties op dit apparaat. We kenden nog geen inductie maar was er gelijk goed aan gewend en koken ging erg makkelijk

Erwin van Amersfoort 04-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Prettig apparaat, alleen heb je een aantal 'clicks' nodig om een bepaalde functie te activeren. Als je bijvoorbeeld de temp wilt aanpassen van een plaat, dan dien je eerst de kookplaat te selecteren om vervolgens met + en - de temperatuur aan te passen.

Wim slangen 02-07-2015
Geschreven voor: Siemens EH845BC17E

Tot nu toe geen problemen, mooie kookplaat.Heb hem wel pas een week. Dus een echte review kan ik pas over een tijdje geven